Zeleni listi = zelene misli

Zelena hrana bo poleg svojega začaranega odseva v kuhinjo pripeljala tudi klorofil z njegovimi številnimi zdravilnimi lastnostmi. Zelena barva rastlin je posledica nezmožnosti molekule klorofila za absorpcijo zelene barve, ki se zato odbija človeškemu očesu.

Raichard Willstätter je odkril, da imata molekuli klorofila in hemoglobina podobno sestavo, le da vsebuje klorofil magnezij, hemoglobin pa železo. Za raziskavo o rastlinskih pigmentih je leta 1915 prejel Nobelovo nagrado za kemijo.

Klorofil zaradi svoje podobne sestave s krvjo pomaga pri produkciji rdečih krvničk, zelene rastline pa zagotavljajo tudi dobro prebavo, pomagajo pri asimilaciji odvečnega kalcija, delujejo protivnetno in so odličen antioksidant.

Listnate prebivalke našega vrta, kot so solata, špinača, rukola, blitva, brokoli, ohrovt…, bodo vašemu telesu ob normalni prehrani nudile dovolj magnezija, ki je tudi pomemben antistresni dejavnik.

Zaradi kuhanja se magnezij v nekaterih zelenih rastlinah odcepi in rastline spremenijo svojo živo zeleno barvo v rjavo-zeleno. Zato jih je najbolje pojesti surove ali pa jih le za nekaj minut skuhati nad soparo.

Organizem nam bo hvaležen, če mu bomo privoščili zeleno dieto.

Zajtrk: Zeleni smoothie

Kosilo: Stročji grah prepražimo na raztopljenem maslu, ki smo mu dodali žličko rjavega sladkorja. Zalijemo z nekaj vode. Ko voda povre in se grah zmehča ga solimo ter dodamo na krhlje narezano jabolko, ki ga ravno tako rahlo popečemo. Pokapamo z limoninim sokom.

Večerja: Zmešamo pest berivke, rukole in mlade sveže špinače. Dodamo pinjole. Začinimo s soljo, olivnim oljem in balzamičnim kisom.

»Klorofilni dan« bo lahko  prebavljiv in poln sproščujočih zelenih misli.

Preberite tudi

  • Kozarci za vlaganje so lahko tudi svečnik

  • Za dober piknik potrebujemo dobro lokacijo

  • Kostanj

  • Oglje