Piknik brez alergij

Najpogostejše so alergije na mlečne izdelke, gluten in arašide oz. oreščke. Neprijetnim reakcijam se izognemo tako, da namesto naštetih izdelkov uporabimo njihove nadomestke:

  • mleko in jogurti: uporabimo sojino ali riževo mleko in jogurte,
  • siri: uporabimo sojin sir (tofu) ali pšenično meso (sejtan),
  • oreščki: odpovemo se uporabi oreščkov in olj, ki so izdelana iz njih,
  • gluten: kupimo kruh/moko brez glutena, namesto krompirja ali riža uporabimo zelenjavne priloge, izogibamo se uporabi jajc, žitaric in hrenovk.

Pazimo tudi pri pripravi solat – veliko ljudi z alergijo na gluten dobi ob uživanju zelene solate in korenja alergične reakcije.

Bodimo pozorni pri nakupu hrane. Manjše količine alergenov se pogosto skrivajo v številnih drugih izdelkih.

Da nas navsezadnje ne bi presenetila alergija na pike žuželk, imejmo na zalogi tudi šumeče magnezijeve tablete, led (za hladne obkladke) ter tablete antihistimika.

Preberite tudi

  • Kostanj

  • Piknik košara

  • Piknik brez alergij

  • Enostavni nasveti za pečenje na žaru in vzdrževanje vašega grila